Refunds & Returns Policy

Order cancellation

All orders can be cancelled until they are shipped. If your order has been paid and you need to change or cancel it, you must contact us within 12 hours. Once the packaging and shipping process has started, it can no longer be cancelled.

Refunds

Your satisfaction is our #1 priority. Therefore, you can request a refund or reshipment for ordered products if:

  • you do not receive them within the guaranteed time (45 days not including 2-5 day processing)
  • you receive the wrong item
  • you do not want the product you have received (but you must return the item at your expense and the item must be unused)

We do not issue the refund if:

  • your order does not arrive due to factors within your control (e.g. providing the wrong shipping address)
  • your order does not arrive due to exceptional circumstances outside our control (e.g. not cleared by customs, delayed by a natural disaster).
  • your order is at local postal office as shown in tracking.

bank fees of 5% will be deducted from refunded value as max.

*You can submit refund requests within 7 days after the guaranteed period for delivery (45 days) has expired. You can do it by sending a message on Contact Us page.

 

 

سياسة الاسترجاع

إلغاء الطلب

 

يمكن إلغاء جميع الطلبات حتى يتم شحنها. إذا تم دفع طلبك وتحتاج إلى تغييره أو إلغائه، فيجب عليك الاتصال بنا خلال 12 ساعة. بمجرد بدء عملية التعبئة والتغليف والشحن، لم يعد من الممكن إلغاؤها.

 

الاسترجاع

 

راحتك هو الأولوية رقم واحد لدينا. لذلك، يمكنك طلب استرداد الأموال أو إعادة الشحن للمنتجات المطلوبة في الحالات التالية:

 

  • عدم استلام الطلب في الوقت المضمون (45 يومًا لا تشمل المعالجة لمدة يومين إلى 5 أيام).
  • تلقي طلب خاطئ.
  • لا ترغب في الحصول على المنتج الذي تلقيته (ولكن يجب عليك إرجاع المنتج على نفقتك الخاصة ويجب أن يكون الطلب غير مستخدم)

 

لا يتم استرجاع المبلغ في حالة:

 

  • لا يصل طلبك بسبب عوامل تقع ضمن نطاق سيطرتك (على سبيل المثال ، تقديم عنوان شحن خاطئ).
  • لم يصل طلبك بسبب ظروف استثنائية خارجة عن سيطرتنا (على سبيل المثال لم يتم تخليصها من الجمارك، تأخرت بسبب كارثة طبيعية).
  • لم يصل طلبك بينما تتبع المنتج يظهر انه في البريد المحلي في بلدك حيث عليك المتابعه مع مكاتب البريد في مدينتك.

 

سوف يتم خصم عمولة البنك على القيمة المسترجعة والتي لا تتجاوز 5% من اجمالي القيمة المدفوعة.

 

يمكنك إرسال طلبات رد الأموال في غضون 7 أيام بعد انتهاء الفترة المضمونة للتسليم (45 يومًا). يمكنك القيام بذلك عن طريق إرسال رسالة على صفحة اتصل بنا.